My weekend and BBQ

Lördag jag var helt slut så tyckte jag att det fick duga med löpning denna lördag så jag och Malin sprang ca 45 minuter vid 10 tiden ist för Yogan vi skukle ha gått på, Skönt med lite sovmorgon. Sen gjorde vi frulle som bestod av omelett och smoothie + en kopp kaffe. Riktigt gött och sedan la vi oss på solstolarna för att jäsa. Försökte även ta lite hopp-bilder men det är inte det enklaste.
Sen kom den svenska au pir killen på besök, vi badade solade grillade sen efter de blev de utgång, men blev inge kul alls, sen besökte vi även lite brazilien killar =) vill bara glömma den kvällen, men så kan de väl vara ibland antar jag.!!
Sen blev det Underbar söndag!!! Då träffade vi en nanny som Malin känner. Vi åkte till South coast plaza för att shoppa jag köpte en tröja en t shirt och hmm va de nå mer?  Det var riktigt trevligt hon var en riktig solståle. Haha, hittade en tröja på Abercrombie & fitch men malin sa att den va för dyr, så de blev ingen.. kanske nästa  gång.. haha
.
Efter shoppingen så åkte vi till en jättemysig restaurang Javiers som var helt galet fin. Nannyn som vi umgicks med, hennes pojkvänn jobbar där så vi fick gå före alla anrda när det gällde att hitta bord (super crowed) sen kom alla fram och hälsade på oss så det kändes som att jag och Malin var värsta kändisarna. haha. de kom och pussade oss på våra kinder och bjöd oss på en massa. Jaa, kul hade vi.. Nästan en av de bätte Söndagara här :)
.
Sen kom vi hem jag ringde en Kille som ville hitta på nått, vi drog ner till District och spelade biljard med dom, de var riktigt kul och Malin drog iväg en boll rätt in i baren, höll på o dö av garv, så blev tvungen att springa på toa som vanligt, Måste bara säga att Malin var ju så himla söööt precis som hon i dear john :)
.
.
.
Igår Yoga Löpning
.
.
.
Idag balett och middag med en Brittisk familj dom har tydligen ca 19 sovrum i deras hus i england, himla trevliga.. Vi grillade masssa gott och efter de blev de onyttiga cup cakes fron Sprinkels..
Så nu ska jag ut och gå med Mulle
.
Imorn börjar jag vid halv 10 igen göttttt..!!!
XOXO

Kommentarer
Postat av: lilla syster jenny

jaa äntligen update!! ;P roligt o se vad du/ni har för er :) faan cad kul det skulle vara att komma o hälsa på. sköt om dig! o lycka till med dear .... ;P höhö KRAM

2010-07-28 @ 15:34:20
Postat av: lillasyster jenny

jaa äntligen update!! ;P roligt o se vad du/ni har för er :) faan cad kul det skulle vara att komma o hälsa på. sköt om dig! o lycka till med dear .... ;P höhö KRAM

2010-07-28 @ 15:37:42
Postat av: jenny

oj då blev visst 2 times :P

2010-07-28 @ 15:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0