Im so lonely!!! 23/7

Nu är jag ensam i huset, Anna, Jim & barnen drog, dom orkade inte med mig längre, spå dom tar semester i mammoth över helgen och kommer hem igen på mondag. Dom ska på bröllop, jag kännde ju inte föra att följa med!

In the winter haha


Har hjälpt till att få dom att komma iväg så nu lihgger ja i min säng ska sova en timme till eller så..
Sen blir de åka runt och ragga i bilen, Yoga, hoppas på sol så jag kan ligga & sola vid poolen kanske.. Ikväll blir de lungt kan ju inte vara bakis imorgonbitti på Yogan halv 7 på morgonen haha eller kan man??
Skypade med Daniel idag de va ett tag sen, kändes himla bra faktiskt.. Hoppas verkligen allt blir som de borde ;p
Så himla tråkigt när ni swedie har bra väder för ingen som har tid att snacka, sommar jobb solning osv på hög nivå, hmm joo tror ja börjar sakna ridningen en aning nu, ska väl försöka ta mig tioll någe stall snart!! Innan man glömmer av hur man gör hahaha ne de kan ju inte jag glömma eller kan man de kanske??
Hur som helst nu ska jag sova en liten sväng..
Ha de så bra så länge så höres vi kanske senare..
..Läser boken Sweet Little Lies av Lauren Conrad för tillfället den verkar himla bra..
Hon e juh bara för söt =) haha Men ja e la sötare.. hahaha
Ne God Natt nu har klockan sprungit ivöäg igen...lalalalallalala lite läppglans på de här vet du...hahaah de gör susen
Löv it

Kommentarer
Postat av: Mallan

bra fortsätt läsa..

2010-07-23 @ 17:51:14
URL: http://malinjelk.blogg.se/
Postat av: :) Sofia

saknar dig :( <3

2010-07-24 @ 16:08:25
URL: http://www.sofiaa.com
Postat av: d

;)

2010-07-26 @ 19:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0