De va ett jävla tjat..!!!

upp o hoppa ligg inte o dra dig måste fånga dagen.. Upp med dig nu ska vi ut och springa nu ska vi upp till Yogan o bla bla bla... Men jag älskar min Malin ändå för utan henne skulle jag va ful o fet hahaha
.
Jag måste tänka mer GRÖNT typ träd gräs löv osv, sen måste jag oxå få in en bit rött så jag tänkte om jag klär mig i rött så har jag de avklarat och på morgonen när jag springer kan jag kolla på allt som e grönt..
.
Idag har jag skypat med Lars Gabrielle Pappa Eva Lena och nån mer tror jag de va super skönt att höra allas röster som vanligt!! Hiihhi
.
Sen drog Anna och jag iväg på shoppingrundor med barnen letade efter en klänning till Kajsa och tillslut hittatde vi en på Nordström rack..men vet inte längre om den passare in på dopet, vi får se.. =)
.
Han som va hemma hos oss på middag igår han va rik, han är värd ca 50 milj dollar haha de ni, de e inte lite pengar, åkte även förbi lamborghini butiken idag ser alltid lika ovärkligt ut =) men drömbilen =) höhö
.
Sen blev de chill i poolen & jacuzzin med grannarna =)
.
Sen drog vi till ett mysigt ställe käkade middag med barnen & Jim har vart på möte hela dagen så han kom inte hem förns ikväll =) malin och jag mötte honom i morse kl 6 (kors i taket)..när han drog iväg och vi drog ut och sprang 1 timme..Underbart !!
.
Sen drog jag til Malin och vi har vart på Yoga och slappnat av lite, nu ska vi strax sova för imorn blir de Yoga igen haha, sen ville ju jag springa på kvällen men jag ska till OC Fair ist, så blir upphämtad imorn kl 7 på kvällen =)
..
Nu är det inte långt kvar, VEGAS JAG LÄNGTAR...
Saknar min häst lite ...
.
.
.
.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0