Tiden sprang ifrån mig!!!


.
Denna kille ville hålla på med Malin på klubben i (beverly hills) vi visste inte vem han var då, Malin bara men sluta du ser ut som en toaborste =)
.
.
Oj nu har de gått några dagar sen jag bloggade tror ja, i lördags var vi ute och paddelboardade som jag sa tänkte visa lite bilder. Sen på kvällen drog vi ju till Beverly hills partajade och dansade som tokar =) Fast Malin drack inget som vanligt =) men hon e super rolig ändå..haha Kom hem till Malins place runt 5 kanske. Hon lotsades att hon drack drinkar, fast de va bara cranberry juice haha men de såg bra ut iaf =)
När vi stod utanför klubben och skulle gå in, står de 3 tjejer på andra sidan som vill komma in på samma namn som oss men vakten bara vänder och går därifrån till oss, som säger samma namn men släpper in oss direkt =) galet!!! Han killen fluff fluff hade bordet brevid oss, men vi visste ju inte att han va nån j..la kändis.. Vi hade iaf fria drinkar hela kvällen SVEDKA, han sa att de va för att vi skulle komma som han bjöd på de!! Men va gör man inte för snygga tjejer, han måste ju få oss att stanna kvar..
.
tjejen som uppträdde på klubben
.
.
Söndagen vaknade jag runt 11, sen senare på kvällen hade vi BBQ hemma hos Malins föräldrar, mums mums!!
.
.
Snart fyller jag ÅR Grattis till mig i förskott.. haha
.
Eller kanske ska söäga Grattis till min Syrra på 18 års dagen och hoppas du klarade körkortet annars är de nått som är fel. :D
.
.
Idag var vi över hos grannen gjorde tacos och badade i deras pool, de va trevligt!!! Dom börjar bli kompisra nu Kajsa och grannens son.. Gillar inte varandra så värst..
.
Bara en bild på mig & Maja från hemnnes dop =) (innan dopet)
.
.
.
Har varit ute och powerwalkat med Malin ikväll 1 timme...och får ju inte glömma av och säga att vi gör 250 magövningar varje morgon/kväll..så nu blir de..
God Natt
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0