Sorry thAT im sO LATe..

the number you have dialed cannot be reached for the moment plz try again later...
.
.
Kom precis hem fran en underbar middag, rokt lax till foratt, sen en riktigt big sallad!! haaha mums va gott de va, ett glas vin och en margaritas me :) sen en svang pa district, och hemma vid 10 pa kvallen inte illa alls ;)
.
.
.
Nu ligger jag i min sang saknbar Malin sa gud in i...men vi ses imorgon nar vi drar till LA pa Partaj igen...langtar, men forst ska jag ta en redigt lang nap..hahah
.
Maja och jag kastade lite boll  forut..!!! Och sen blev de bad i pool & jacuzzin.!! skont..

.
aND sORRy iM So LaTe.!!!

.

.

.

XOXO


Kommentarer
Postat av: Sofia

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MIN FINA VÄN ! MISS YOU <3

2010-08-22 @ 22:00:06
URL: http://www.sofiaa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0