Semester

Nu ska jag ner till Beach huset och det ska bli så himla skönt! Har längtat så att bara få vara med familjen nu ett tag.. Och sen efter det ska vi till HAWAII! Det ska bli så himla mysigt. Och uten internett kommer jag att vara så att bloggen kommer att få sig en liten pause. Tyvärr, men så är det :) Jag ska ju njuta av värmen och alla go människor så har inte tid att sitta vid datorn. (Sa jag verkligen det, haha) Nå ja, måste göra mig i ordning nu men hoppas att ni har det bra.. Här borta är det bara bra :).
.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Antonia

Kommer sakna dina inlägg när du är borta gumman ! Men hoppas på ett dunderinlägg när du är tillbaka igen, med en MASSA bilder =)

<3

2010-08-25 @ 16:52:51
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0