Las Vegas del 2 ;P 4/8

.
Kan inte fatta att jag fyller år snart och vi hyr beach huset och åker till Hawaii =) oj oj oj mkt på en gång och Mamma och Pappa kommer juh och hälsar på snart med =) kul kul..
.
.
Jag söp bort mitt körkort i vegas, så nästa vecka åker jag och fixar social security number så jag kan ta ett California körkort ist =( fast de e ju skapliugt bra ändå..höhö
.
.
kl 6 på första kvällen!!! Minnet är bra men dåligt ;p haha
Efter detta tog Malin mig en dusch och fixade till mig så jag så bra ut igen =) himla snäll malin e ni =)
Sminket fick jag dock fixa själv, jag hade frågat om ögonskugga men de fick jag inte.!!! Men de va nog lika bra ;)
.
Här har vi Linda och Partyfixarn..himla trevlig snubbe..=)
Sluta va så full & dum hela tiden =) fast de e juh lite kul ibland..
En av våra bartender på nattklubben =)
Malins sista dans sen gick hon hem och sov, jag stannade ett bra tag, sen slingrade jag mig hemåt, kröp ner i sängen och vaknade väldigt tidigt av att en viss Malin stod och hoppade i min säng, hon hade radion på högsta volym och redan partysugen =) haha jag var rätt grinig då kan ja lova, hon bara: jag trodde inte du skulle sova hemma inatt..=)
Bara ett litet smakprov från del 3 Vegas...höhö
.
.
Nu ska jag sova..
.
.
God Natt längtar till en undernbar helg, ska iväg på 2 (roligheter) och Majas dop på söndag =)
..
..
..
XOXO

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag saknar dig med !! Massvis ... <3

2010-08-05 @ 20:00:17
URL: http://www.sofiaa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0