Ingen ordning i Vegas!!! 3/8

Klockan 8 bar vi iväg på lördag morgonen (klockan ringde 6, men det dyker ju alltid upp något så vi kom iväg till 8 iaf) mot det omtalade Vegas. Föresten var det någon som missade att jag skulle dit? haha, skämt å sido. Att köra dit tar 4 timmar undefär, beroende på trafik osv. Men för oss flöt det på ganska bra hela vägen... Och ni ska bara veta hur träkig vägen är dit. Det är bara att köra rakt fram hela tiden. Yeeii!!! underbart.. haha
.
.
Framme på hard rock =)
Checkar vi in och kommer upp på rummet så finns de bara en säng, ner igen byter rum och tror de blev rätt, men på natten kom vi på att vi bodde på helt fel ställe..så de blev sista natten på de fina rummet =) haha så kan de gå-.. men iaf..
.
Hoppar i bikinin och drar ner till POOOOOLEN! Och Waaao! Gud så mycket snygga, coola, roliga, underbara, snälla, gulliga, bruna, opererade, stora, små människor det fanns där. Jag och malin tittade på varandra och sa bara; Detta är helt jävla underbart... Lets go girl!"
.
.
Där nere vid poolen träffade vi några rikingar, (inget att hänga i granen men de var då kul att hänga med) som fixade så att vi fick vristband till VIP områderna vid poolen. Härligt, grabbarna som vi hängde med hade egen cabana (heter dte så) med bartender och fria drinkar.. Malin tog sitt ansvar i den 45 gradiga värmen och drack vatten i mellan åt. inte jag där emot, Oj oj oj oj oj! Haha!
.
.
Sen efter allt dans, bad, lek och tokigheter tog Malin med sig mig upp min  fyllekaja, till vårt rum, och tydligen hela vägen upp hade jag hållt mig i små små detaljer som en liten knapp eller skruv på väggarna för att ja inte skulle ramla hade ja sagt..jag va som sagt lite för full..=)sen stoppade hon om mig och sen så gick hon ner en liten stund till för att ha lite kul..
.
När hon väl kom upp från poolen och skulle komma in på vårat rum hade hon ingen nyckel.=) Och jag låg och sov väldigt djupt om man kan säga så.. men tillslut så öppnade jag dörren.. Och tog fart till andra sidan av rummet och gömde mig, malin fråga varför ja gjorde så, jag hade bara svarat jag vet inte..  Sen när Malin var klar och pimp för kvällen så körde hon in Mig i badkaret och tvättade mig, fixade mitt hår och klädde på mig. Sminket hade ja fått fixa själv därimot. haha.. Jag vaknade till frågade malin hur jag kunde se så bra ut, och har du plattat mitt hår?? sminkningen såg skaplig ut de ni..höhö.. Och tillslut piggnade jag till så då bar vi av till en förfest hos derika killarna som hade en topp svit. Glidigt!. Jag ska inte dricka mer Malin och när vi kom upp till sviten, ohh mums ja tack ja kan ta lite champange ;P haha
.
.
Festen hade ett speciellt tema!!! men men nu e s´de säng dax för mig vi hörs med forts imorgon ;P höhö
skapliga bilder, men inga vänliga videos tyvärr..!!! bilderna från REHAB.. kanske kan bjuda på en video..;)
.
God Natt
.
.
.
.
XOXO
haha jah är så himla sugen på sushi..!!!! såå jag döör..

Kommentarer
Postat av: Lisa

vilken snygging du fotat i poolen! mums hahaha!

2010-08-04 @ 09:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0