Dreams come true...



Idag borjade jag jobba 10.30, gick pa en promenad 1 timme innan, underbart med morgon traning!! Det borde alla manniskor gora. Sen slutade jag runt 3 akte till Malin, betalade en rakning sen akte jag och hamtade kemtvatten for forsta gangen, lamnade en shorta ocksa.. Sedan hem och fixade i garderoben, sedan lade jag mig i solen o njot snacka lite pa skype de va roligt.!! :P
Sedan drog jag till Malin igen och tog 1 timmes promenad igen och alla vara magovningar!! Guu va vi ar grymma.! Nu sitter jag i min sang ska alldeles strax sova. Till kvallsmat fick de bli en shake och 2 knackemackor med tomat och salt de va smarrigt!! :D hahaha
.
.
Imorgon ska vi till Costco och handla lite, sen imornkvall blir de restaurange..
.
.
Hmm undrar de blir nog LA i helgen anda..vi ska ju vara dar pa lordag formiddag oxa hmm
.
.
Thinking about you, u r so sweet.!!!


XOXO



Kommentarer
Postat av: sofia

Miss you sweetie !!

2010-08-19 @ 09:24:33
URL: http://www.sofiaa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0