Bar 210 hilton tonight ;P

Nu ska jag börja fixa mig för kvällen medans Malin ligger i sängen på nap i 2 timmar !! Hon fick inte mkt söm natten som var..
.
Om 5 timmar är vi uppe i LA parta hela natten, så in i...haha
.
Jim sa festa inte för hårt för vi ska vara på stranden i morgon och vill ju då inte behöva åka och hämta er i finkan =) Roligt!!! Nee men där ska vi nog inte hamna ;P
.
Skulle ha vart i Huntington igår, men kände att ja inte vart med Malin på länge.. =) så vi åkte runt o shoppade ist och nu har jag hittat väskan ja ska köpa på Michael Kors as fin får ni se när ja kommer hem till sverige igen och hittade även en ny klocka där med som jag ska köpa en vit, kanske ser lite plastigh ut men va gör de när den va såå fin =) haha
.
Sen avslutade vi dagen med middag på Banderas en jätte gullig fin restaurang här i Corona del Mar..
.
Och idag har Anna Jim Jag och Malin varit ute och padel boardat as skönt men jobbigt i kroppen =) kommer nog nå bild i framtiden på de..
.
Läs Malins BLOGG om ni vill se bättre uppdatering kanske inte just nu men i vanliga fall !! haha
.
malinjelk.blogg.se
.
.
Kommer kanske en bild på mig när ja e klar =) hahaha
.
.
.
.
XOXO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0